Cu mainile legate

"cu mainile legate"

Am inceput sa-mi verific mailul ingrijorator de des. Nu imi place deloc situatia asta. Stiu ca nu pot face nimic, ca nu depinde de mine rezolvarea problemei si, poate, tocmai din cauza asta sunt atat de impacientata. Abia astept ziua cand va sosi de la reparat.

Este vorba despre acumulatorul noului meu aparat de fotografiat. Pana la urma mi-am cumparat DSLR-ul mult visat, doar ca nu m-am bucurat prea mult de el…

In primele doua zile am facut cateva poze prin casa, la florile din ghivece si la o cana de ceai. Maxim 20 de cadre. A treia zi, stupoare, m-am trezit cu bateria descarcata partial, iar in urmatoarea era complet descarcata. Vineri am mers cu piesa la magazinul de unde am achizitionat produsul, iar un angajat mi-a promis ca o s-o trimita, intr-o zi cu soare, la service-ul autorizat. Unde poate sta in jur de 14 zile. Insa momentan nu se stie unde este hiba. Poate fi bateria, poate fi aparatul. Incertitudinea ma omoara, asteptarea ma exaspereaza. Sau invers. Nu mai conteaza. Pana nu ma vad cu aparatul gata de facut poze, in perfecta stare de functionare, nu pot dormi linistita. Ma gandesc din cinci in cinci minute la el, ard de nerabdare sa-l deschid iar si sa surprind noi imagini. In clipa de fata simt o imensa frustrare.

Detest sa fiu cu mainile legate. Nu suport sa depind de ceilalti, sa astept sa-mi rezolve ei problemele. Sunt omul actiunii, am initiativa, sunt descurcareata, daca imi doresc ceva, daca am nevoie de ceva, trec la treaba, ma dau si peste cap pana obtin acel lucru. Dar sunt si astfel de situatii, cand chiar nu ai ce face, cand nu poti interveni pentru ca nu tine de competenta ta. Adica ai: sa stai linistit, relaxat, detasat. Dar poti?

sursa poza:www.weheartit.com

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share

89 de comentarii la “Cu mainile legate”

    1. :biggrin: :lol: Sincer, nu-mi doresc sa fiu intr-o asemenea ipostaza vreodata. Sa mai fiu…cred ca am fost la un moment dat. E foarte urat, pe mine ma apuca toti nervii, iar tu cred ca o spui din proprie experienta. :cwy: :dizzy:

  1. Buna seara Nice!
    Adica sa înteleg ca ti-ai cumparat un aparat foto care dupa cateva zile(3-4) nu a mai mers, nu are importanta ce, baterie, aparat, iar acum este la reparat? Pardon? Nici în Africa nu cred ca fac asta, aparatul trebuia pe loc schimbat cu unul nou! In viata mea nu am auzit asa ceva. Noroc ca nu sunt eu client la voi, batuti plecau vanzatori acasa cu sefi cu tot. La voi e legea junglei!

    1. :biggrin: :happy: Minnie, buna, gandesti exact ca mama si ca unii din colegii mei care atunci cand au auzit povesteau mi-au spus ca de ce nu l-am schimbat ca sunt cetatean european si am drepturi(circula acum la noi o reclama haioasa pe tema asta). Pai asa mi s-a spus ca e procedura: mai intai merge acumulatorul in service, se verifica, apoi daca acumulatorul e bun, merge si aparatul foto… Pana la vara se rezolva. Insa, eu mor pana atunci de inima rea! :angry: Nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca voi avea problema asta… :ermm:
      Deci si tu esti omul actiunii… :silly: :lol: :biggrin: :ninja:

      1. Nice, nu se accepta asa ceva aici! Aparatul este pana într-o luna garantat cu înlocuirea si pana într-un an cu reparatia. Sper sa ma întelegi ce vreau sa zic! :tongue: Aici, manca garantat acumulatorul acel vanzator! Un aparat nou , de numai 3 zile nu se trimite la reparat, se înlocuieste! Absurd. Eu sunt un pic lovita cand aud de asa magarii, trebuie sa le faci un scandal monstru! :pinch: Mama lor de hoti!

        1. Minnie, aparatul e bun, merge, am facut poze cu el, eu ma asteptam sa-mi schimbe acumulatorul macar… Dar ei nu, cica mai intai in service. Stai sa vezi scandal in cateva zile daca nu am aparatul functional pe masa… :lol: :angry: :silly:
          Nu trebuie uitat ca aici suntem totusi in Romania. Civilizatia e departe. Hat departe! :whistle:

  2. Bună seara, Nice!

    Da, eu pot :smile: Sigur, este dificil sa treci peste momentele de nerabdare; uneori abia astepti sa se intample un ceva anume. Cu toate acestea, timpul va trece si el se va intampla. Se va rezolva problema aparatului tau foto. Ai incredere si rabdare. Eu niciodata nu sunt frustrat sau stresat de situatiile care nu depind de mine.

    1. Buna, Marin, atunci de care situatii esti frustrat??? :wassat: De cele care depind de tine? Sau nu te simti niciodata astfel? :ermm: :unsure: Oh, dar nu ma cunosti, eu sunt un vulcan care erupe de indata ce nu-i convine ceva, de indata ce un obstacol se interpune pe nepusa masa in calea sa. :w00t: :alien: Eu nu pot sta asa cu mainile in san si nici cu ele legate. Metaforc vorbind. :tongue:
      Adica stiu ca se va rezolva problema la un moment dat, dar nu ma incalzeste ca se rezolva la vara. Intelegi? Vreau acum, ca abia l-am luat si am dat o gramada de bani pe el. E jucaria mea. :devil: :biggrin: :silly: Vreau s-o am la ce ora din zi si noapte am eu chef de ea. Tot metaforic vorbesc si acum. Sau nu. :dizzy: :ermm:

  3. Urata treaba cu aparatul! Sa se rezolve cat mai repede iti doresc, sa te poti bucura de el :smile: !
    Te inteleg, si eu as fi la fel de nerabdatoare in locul tau, mai ales daca este vb de un aparat foto :lol:

    1. :lol: Da, ma enerveaza situatia in sine. Ca oricum nu as iesi eu la fotografiat pe vremea asta, dar sunt intr-o nebuloasa totala, nu stiu ce are, ma gandesc la ce e mai rau, stau ca pe ghimpi pana apare un semn de la vanzator, ma omoara asteptarea. Adica sa-ti cumperi un obiect dar sa nu-l poti folosi nici macar cand e nou nout. :ermm: :angry: Cum vine asta? Sau o fi ghinionul meu proverbial? :lol: Ma consolez ca macar nu am Coasta de Azur prin apropiere… :lol:

    1. Desigur ca fac, imi vad de viata mea, dar asta nu inseamna ca nu sunt nerabdatoare, ca nu ma gandesc la el din cinci in cinci minute, la ce o face, ce o avea si cand reintra in posesia mea. Cert e ca nu pot sa-l uit, abia l-am cumparat si a si trebuit sa-l dau. :lol: :ermm:

    1. Zau, nici tu nu te simti in largul tau cu mainile legate? :biggrin: :lol: :ermm: :dizzy:

      Nu e vorba de indragostit, cat de frustrarea de a nu avea “jucaria” cea noua langa mine. Pato, daca se strica dupa 2-3 ani de la utililizare, hai la 6 luni, poate nu ziceam nimic, dar dupa 3 zile, nu e cam mult? Adica putin? Tocmai ce l-am cumparat si am si ramas fara el. Nici nu stiu unde e acum… Plang de dorul lui. E ceva dragoste la mijloc daca stau sa ma gandesc mai bine… :cheerful: :tongue:

        1. Off, ca bine zici, abia astept sa vad ce mai spun acum cei care afirma ca nu exista ghinion. :devil: :dizzy: Pai cutia cu aparatul mi-am ales-o eu? :ermm: :ermm: Mi-a adus-o angajatul magazinului, mi-a pus-o in brate si asta a fost tot. :face: Ma enerveaza cand am ghinion. :angry: :lol:

                1. Exact asta vroiam sa subliniez cu articolul de fata, ca nu suport sa depind de altii, ca nu imi place cand destinul meu e in mainile altora. Dar nu pot fi toate asa cum vrem noi, nu? Trebuie sa acceptam ca uneori suntem neputinciosi. :ermm: :face:

  4. Hello Sunshine(cam intuneric afara), nici mie nu imi place sa depind de cineva dar cand ii musai si trebuie sa astept un timp incerc sa umplu acel timp cu ceva si cred ca daca l-as umple cu voie buna e perfect de cateva zile am descoperit un serial si ma distrez de numa pacat ca deja l-am vazut pe tot.
    Cand razi cu lacrimi uiti de probleme cea mai buna terapie si e buna si mai ales cand astepti ceva.

    1. :biggrin: :happy: Mi-a placut tare mult asta cu sunshine. :w00t: :cheerful: :blush:
      Daniel, nu e ca stau si astept intoarcerea acumulatorului cu ochii pe pereti, dar ma deranjeaza ca nu mi l-au schimbat pe loc dupa trei zile de la cumparare. Sincer, eu asa credeam ca vor proceda. Ce sa-l mai duca in service?
      Am nevoie de niste poze frumoase pentru un articol nou. Intentionam sa le fac cu DSLR-ul. Dar pot? O sa le fac tot cu Canonul…dar nu o sa iasa prea bine. Si e pacat. Sunt cu mainile legate.
      Pai…daca ti-a placut asa mult, exista o solutie. Il vezi si in reluare. :biggrin: E istoric? :unsure:

      1. Si eu credeam ca imi rezolva telefonul pe loc dar cand mi-o zis ca trebuie sa il duca la service si sa stea acolo doua saptamani am zis lasa cu alta ocazie il aduc :). Poze frumoase oricum faci Nice si cu vechiul Canon :) sunt sigur de asta ai indemanare nu gluma te pricepi.
        Serialul se numeste Californication si pot sa zic ca ii mai ceva ca si drogurile :)). When you have time search for it!

        1. Da, din pacate asta e termenul lor, 14 zile… Pai si cum, nu l-ai mai reparat pana la urma? )) :unsure:
          Merci, Daniel, esti tu prea ingaduitor, insa de data asta subiectul nu mai era natura sau arhitectura oraselor…ci altceva ce nu am mai fotografiat pana acum. O sa vezi tu… chiar aveam nevoie de un aparat bun.
          Da, stiu serialul, parca mi l-ai mai recomandat si tu, dar si alti prieteni, l-am gasit si pe unele site-uri de filme si seriale online, din descriere mi s-a parut interesant. :cheerful: :cool:

          1. Pai telefonu meu are o problema la soft sa zic asa mi-o disparut un program din el nimic important ca nici nu am folosit aplicatia respectiva dar na si mai mi se misca si bateria in el in rest nu am probleme cu el :).
            Nice you did it again, ce-ti mai place sa ne tii in suspans, si tu mai vorbesti de asteptare :)) cand tu esti persoana cu suspansul.

            1. O problema la soft? :dizzy: Cum ai descris-o pare mai degraba un virus, cum sa dispara un program? :cwy: :wassat: Uh, scary, nu am mai auzit asa ceva. Acum depinde si de noroc, uneori nu il tin aia la service chiar 14 zile. Poti scapa ieftin in doua trei zile.
              Hihi, pai cam trebuie sa-mi fac curaj pentru a scrie acel articol. :tongue: Subiectul e un pin neobisnuit pentru summerday. :alien: Un pic mai mult. :biggrin:

              1. N-auzi ce spune creştinul?!… Că se mişcă bateria în telefon?!… E loc liber acolo, o gaură, ceva. Pe-acolo a căzut şi soft-ul (sper să nu vă supăraţi, dar la aşa vânzători, eu cu aşa reclamaţie, m-aş fi dus)

  5. N-ai cum sa stai linistita la asa ceva, eu inainte cu o luna ma gandeam la telefonul pe care il am de ceva timp, unul care imi face viata mai usoara, ma gandeam in fiecare zi la el si ma uitam la review-uri pe net odata la doua zile, stiu cum este si nu-i doresc nimanui lucrul acesta, dar na..se mai intampla . :D

    1. Hihi, uite cineva care a intelege perfect. :cheerful: Apropos de telefoane, cam asa procedez si eu inainte sa-mi cumpar unul nou. Caut pe net reviw-uri, pareri, poze, orice care sa ma ajute sa-mi fac o parere. Uneori pana la epuizare. La fel am procedat si cu noul aparat foto. Si uite unde am ajuns…
      Ce mobil ai? :cool: :unsure:

  6. Of, Nice.. Imi pare asa de rau pentru ce ti s-a intamplat. Sper sa se rezolve cat mai curand, caci inteleg perfect prin ce treci. Cand mi se strica ceva rapid si trebuie sa-l trimit la garantie mi se pare cel mai mare chin posibil, mai ales ca nimeni nu ne intelege urgentele, visele si planurile.

    1. :biggrin: :lol: :cool: Uite ca pe asta nici eu nu o puteam spune mai bine. Asa e, Raluca, ai pus punctul pe i, nimeni nu pare a ne intelege visurile si urgentele.
      Este adevarat ca mai aveam o varianta, sa cumpar un nou acumulator. Si as fi facut-o daca nu ma oprea pretul destul de ridicat(cu banii astia cumpar un dispozitiv din ala wi-fi, care face trecerea pozelor din aparatul foto in smartphone): 200 de lei. :wassat:

  7. In primul rand imi pare rau ca nu te prea poti folosi pe moment de DSLR-ul acela. La cat te-ai bucurat pentru el si la cat costa e mare pacat. Cred ca as fi plans… si m-as fi certat cu aia de la magazin. :lol:
    Cum sa cumperi un nou acumulator? Ce vina ai tu ca s-a defectat? Asta nu inteleg eu.
    Si mie imi e greu sa astept ceva, nu am multa rabdare intotdeauna. Intr-un caz ca acesta chiar n-as putea fi prea rabdatoare. :sad:
    Sper sa ti-l rezolve cat mai repede. :smile:

    1. Multumesc, Elly, banuiesc ca e foarte vechi si din acest motiv nu mai tine curentul in el. Nu stiu ce se va intampla, daca-l vor putea repara sau imi vor da altul, cert e ca aveam nevoie de aparat si nu ma pot folosi de el. Bine ca am Canonul de rezerva. :biggrin: :wub:
      Sa stii ca nu prea am avut timp sa ma bucur de el, ca imediat am sesizat problema. Sentimentul a fost initial de puternica emotie. M-a cam coplesit… Acum m-am obsnuit cu ideea ca am DSLR si trebuie sa ma ridic la nivelul aparatului. :lol:

  8. Nice, ai tot dreptul să fii furioasă!
    Părerea mea e să te duci cu produsul înapoi şi să-ţi recuprerezi banii.
    Nu trebuie să dai explicaţii. Asta, după ce recuperezi acumulatorul.
    Să ţi-l înapoieze aşa cum e. Le poţi spune motivul: nu stai fără aparat
    atâta timp şi vrei să cumperi altul. Chiar de la acelaşi magazin!

    1. Multumesc de sustinere, eh, chiar furioasa nu sunt, mai degraba nerabdatoare sa am iar aparatul intreg. Nu stiu daca e posibil ce spui tu, exista o procedura de urmat… Iar aparatul functioneaza momentan, cel putin fotografiaza, nu se stie daca el este cauza pentru care acumulatorul nu tine curentul. :ermm: :dizzy:

  9. 1. Ai citit manualul de utilizare? Scrie ceva acolo referitor la formatarea acumulatorului? Dacă scrie, ai efectuat în mod corect operaţiunea? Dacă nu, aşa se explică durata scurtă de viaţă a acumulatorului.

    2. Cutia aparatului a fost sigilată cînd ţi-a adus-o sau era deja desfăcută? Se poate ca cineva să se fi “jucat” cu aparatul/acumulatorul, încărcîndu-l necorespunzător sau punînd în locul celui original unul uzat.

    1. Da, am citit manualul, dar mai intai i-am intrebat chiar pe specialistii magazinului de unde am cumparat produsul daca se formateaza bateria, cat trebuie s-o tin la incarcat. Ei mi-au spus ca astea noi nu se mai formateaza. In manual nu scria nimic in sensul asta, adica sa fac ceva deosebit prima data. Doar ca se incarca in jur de 1 h 30′. Si ce face acumulatorul in timp ce se incarca(adica clipeste) si cum arata cand e incarcat total(nu mai clipeste). :lol:
      Uite ca nu mai imi aduc aminte perfect. Parca l-am luat de la bancul de probe si parca era sigilat, dar nu pot baga mana in foc. Stiu ca toate componentele aparatului au fost scoase din ambalajele proprii in fata mea, baiatul de la magazin m-a ajutat la ansamblarea aparatului…
      Dar orice e posibil, sa asteptam verdictul si atunci vom sti sigur unde e problema. :ermm:

      1. “Domnişoară, acumulatorul nu are nici un defect, însă nu aţi respectat instrucţiunile referitor la încărcarea sa; ne pare rău dar nu vi-l putem înlocui, va trebui să cumpăraţi unul nou”.

        Ştii clip-urile alea cu “priceless”? Aş vrea să-ţi văd chipul cînd or să-ţi trîntească fraza de mai sus. :devil:

        Hahahaha… OK, sînt un pic răutăcios azi. :lol: Adevăru-i că îmi doresc să n-am dreptate la faza asta. Oricum, cînd te duci acolo, ia-ţi curajul cu tine şi adu-ţi aminte ce ţi-am zis mai demult cu numărul de la OPC. :cool:

        Good luck – you’re gonna need it! :wink:

        1. :)) Am zambit cand am citit commentul tau, hai, mai, doar n-o fi dracul atat de negru. :lol: :ninja: :alien: :silly:
          OPC-ul ii mananca daca imi fac una ca asta. :tongue: :angel:
          Cand am fost cu Canonul la service, au descoperit ca de fapt cardul era de vina si mi-au dat ei altul nou. Deci nu erau obligati…

          1. Hehe, dacă am reuşit să construiesc un zîmbet atunci e bine. :biggrin:

            Şmecheria e că, atunci cînd eşti pesimist, ai oarece şanse să primeşti o surpriză plăcută; din contră, optimiştii au de multe ori surprize neplăcute, mai ales într-o ţară ca a noastră.
            Sau – dacă vrei – o vorbă veche: “hope for the best but expect the worst”. :wink:

            Eu îţi doresc să iasă totul bine, cît mai curînd posibil. But then again, dacă viaţa asta ar fi fost după dorinţele mele… :whistle:

            1. Ca bine spui, intr-o tara ca a noastra nu te poti astepta la surprize placute prea dese. O data la o suta de ani…una. :lol: :wassat:
              Pai nici dupa dorintele mele nu a fost, dar se spune ca primim ce meritam ( sau ce avem nevoie) nu ce ne dorim. :ermm: :alien:

              1. Aşa să fie oare? Poate n-ar strica să ai o seară de reflecţii şi auto-analiză… :angel:

                În altă ordine de idei şi complet off-topic: poate ar interesa pe cineva de aici din zonă să participe la “Clubul de lectură virtual” al Roxanei.

                1. Reflectii si autoanalize am tot avut. Le ador. Acum poate nu la fel de des ca atunci cand nu aveam blogul. Insa acum le si astern pe foaia virtuala. Poate prea subtil pentru marea masa a cititorilor…

  10. O situatie asemanatoare mi s-a intamplat si mie zilele trecute cu un mp4 (inteleg ca este o diferenta mare). Nu mi-a mers din prima zi si este chiar neplacut. Am fost sa mi-l schimbe, si nici macar nu s-a uitat bine la el, ca mi-a adus altul. Faza haioasa era ca nici urmatorul nu mergea si angajatul m-a intrebat daca imi vreau banii inapoi sau sa il inlocuiesc cu alt produs. Am ales alt mp4 (care era cam la acelasi pret), dar am aflat ca nu mai aveau modelul respectiv. Atunci vine dansul la mine cu un alt model, care in realitate era cu mult mai scump (pentru ca vazusem pe ‘net) si era dispus sa mi-l dea la acelasi pret (doar ca sa scape de mine). M-am uitat 3 minute peste specificatii (chiar daca le stiam) si l-am luat. Acum sunt foarte multumit de el (mai multumit decat as fi fost cu celalalt).

    Deci, eu iti propun sa ai rabdare ca vorba aia: “Cu rabdarea treci si marea”.
    O zi buna!

    1. Bun venit pe blog, Alex. :cheerful: Ce draguta peripetia ta, asta da noroc, sa te intorci acasa cu un produs mai scump si mai bun decat cel achizitionat initial. De ce nu pateam si eu la fel cu DSLR-ul… Bine, sincera sa fiu nici nu stiu daca imi doream unul mai scump, am cumparat unul din clasa enty-level, intuitiv, special pentru un incepator ca mine in domeniul DSLR-urilor. Nu stiu cum si daca m-as descurca cu unul mai performant (mid-level).
      Da, am si nu am. :biggrin: :tongue: :silly:

  11. Si mie mi-e greu in astfel de situatii. Problema la mine e lipsa timpului, sunt atat de ocupata incat chiar nu am cand sa rezolv chestii. Asa ca de obicei rog pe altcineva sa se ocupe, de obicei sotul, daca nu poate nici el atunci parintii. Si am tot timpul senzatia ca ei nu-si dau atata interes in rezolvarea problemei cat mi-as fi dat eu.

    1. Da, e bine ca noi sa incercam pe cat posibil sa ne ocupam de problemele care ne intereseaza in mod deosebit. Ceilalti nu vor pune niciodata atata pasiune in treburile altora. Eu stiu ca ma pot baza doar pe mine insami in 90% din cazuri.

  12. Nici eu nu suport sa depind de altii. Mereu am impresia ca se misca incet, ca nu isi fac treaba asa cum ar trebui… :)) Dar uneori chiar nu putem scapa de aceste neajunsuri… Nu le putem stii pe toate, nu ne putem pricepe la toate…
    Bafta iti doresc! Sper sa se rezolve repede si neaparat in favoarea ta.

  13. Neata, ma uimeste cat de mult ne asemanam in anumite privinte. Stiu cum e, tocmai asta a fort motivul principal pentru care am vrut sa am masina mea. Nu depind de nimeni, ma duc cand vreau eu , unde vreau eu , conditia e sa am benzinica.
    Sunt situatiii totusi cand nu depinde de tine in totalitate sa rezolvi problema. Uite de exemplu la munca, atunci cand am de facut o oferta si nu cunosc toate produsele, trebuie sa trimit la tehnic si apoi sa astept un raspuns. Clientul se grabeste, eu stau cu ochii pe mail , dau telefoane si in tot acest timp ma simt asa neputincioasa.Dar vorba Vienelei nu le putem stii pe toate.
    Sa se rezolve cat mai repede sa ne incanti cu poze frumoase, asa cum numai tu stii sa faci.

    1. Da, te inteleg, eu la munca sunt pe cont propriu si oricum am fost mereu mai independenta. In facultate am realizat prima data cat de bine e sa te bazezi doar pe tine. La examene. :)) Cand procedam asa, luam note mari, cand nu, note mici…
      Multumesc mult, Cornelia, sunteti voi prea nice cu mine. Tu cu Daniel C. zic. :biggrin: :happy: :cool: :cheerful: :heart:

  14. Ca fosta angajata la un astfel de… hmmm… cum sa-i spun? Nu gasesc un simplu termen care sa descrie perfect activitatea, asa ca detaliez nitel. Am lucrat la singurul service Ultra Pro din tara. Absolut toate produsele defecte din absolut toata tara ajungeau in mana mea. Inclusiv aparate foto. Pe cele mai multe dintre ele, sincer le schimbau furnizorii. Imi trimiteau aparate noi pe care sa le dau inapoi clientilor. Acu, ca si timp de rezolvare a problemei depinde foarte tare de persoana care face treaba asta de am explicat. Cine le trimite inapoi la furnizori. Eu trebuia sa trag de maneca toti furnizorii de cateva ori pe zi pentru a solutiona problemele. Altfel… ei nu prea se sinchiseau. Totusi, in mod normal se incadreaza in timpul aproximat.
    Succes! :)

    1. Aoleo, pai m-ai bagat si mai rau in ceata. Momentan nu am vesti de la ei, mai astept. Nu stiu cine imi va da bateria, dar sper s-o dea mai repede. Si noua, nu reparata. :))
      Merci mult. :heart:

  15. Îți înțeleg nerăbdarea, e una dintre cele mai frustrante situații – aceea de a nu avea nici un control asupra a ceea ce se întâmplă. Situațiile de genul e bine să le folosești tocmai pentru a-ți ”antrena” toleranța la frustrare :tongue: Când nu poți face nimic tu personal pentru a îmbunătăți ceva, e indicat să te poți detașa. Pur și simplu nu mai depinde de tine. Indiferent de rezultat, faptul că tu te stresezi din 5 în 5 minute nu ajută la nimic.
    Greu de pus în practică, mai ales pentru persoanele care au o nevoie de control mai ridicată :smile: Eu am mai învățat să mă relaxez în astfel de situații, însă tot mi se pare foarte greu și nu îmi iese întotdeauna.

    Sper să se rezolve problema cât de repede, să te poți bucura de aparat!! :happy:

    1. Iulia, poate m-as fi relaxat daca mi se intampla dupa doi ani de utilizare intensa. Sau macar 6 luni un an. Dar dupa 3 zile? Eram si eu nerabdatoare sa invat sa-l manevrez, sa citesc manualul si sa pun in practica sfaturile de acolo…direct pe aparat. Fara acumulator asta nu se poate.
      Dar, ai dreptate, cred ca este marea provocare a vietii mele(am mai discutat noi parca pe tema asta) sa invat sa ma relaxez. Nu stiu, am impresia ca mai degraba te nasti cu asta. :lol: :dizzy: :biggrin:
      Merci mult. :heart:

      1. te creeed :lol: Oricum, ai mai trecut printr-o tură de așteptare, până ți l-ai cumpărat. Și pe când ți-ai primit recompensa, ți-a și fost luată imediat. E chiar frustrant.

        Da, să știi că e și o componentă înnăscută aici, când vine vorba de incapacitatea asta de relaxare, însă e și ceva ce învățăm pe parcurs. Eu cred că uităm cum să facem asta (când suntem copii nu avem problema asta sau dacă o avem este oricum mult mai restrânsă)

  16. In astfel de cazuri chiar nu ai ce face.
    Din fericire nu am fost nevoita niciodata sa trimit ceva in service asa ca nu pot sa iti spun cum am manageuit situatia.
    Tot ce poti face e sa astepti si sa speri ca vei primi un aparat numa`bun de facut poze, perfect functional.

    1. Ana, bine spus din fericire. :biggrin: Esti norocoasa. :happy: Astept, astept, ce-mi ramane de facut. Sper sa-mi vina noul acumulator. Si nu cel vechi reparat. :biggrin:

  17. Iti inteleg perfect nerabdarea. Pe mine ma exaspereaza oamenii care ofera, de buna voie, deadline-uri si nu se tin de ele, sau oamenii care ar trebui sa iti explice in cat timp ai din nou aparatul, ce s-a intamplat cu el si cum va functiona de acum inainte, dar in loc sa faca asta iti comunica un sec “e in service. incercam sa remediem problema”.

    De o situatie asemanatoare m-am lovit eu cu telefonul, doua luni consecutiv. Dupa zeci de telefoane, interventii si doua reclamatii scrise, am inteles ca sunt la mana loc, cu banii mei. Cam frustrant, dar in anumite situatii n-ai ce face.

    1. Da, Iulia, ai concluzionat perfect, suntem la mana lor pe banii nostri. Nu stiu cat de corect e, dar daca trebuie sa respecta procedurile… :lol:
      Doua luni consecutiv? Aoleo, pai eu faceam scandal mare. :silly: :tongue: :ermm:

    1. Buna, MT, nu-i asa ca e bataie de joc? Eu ma asteptam sa-mi dea alt acumulator, dar vezi tu, nu merg asa treburile, ca mai intai procedura zice ca trebuie sa mearga putin si pe la service. Oricum un acumulator nu e tocmai ieftin. De aceea nu si-au permis sa mi-l inlocuiasca. In plus, ei nu stiau care e buba. Trebuiau sa verifice, nu aveau incredere in mine… :dizzy: :ermm:

  18. decat sa nu mearga si sa nu-l pot folosi mai bine sa stea in service. ma consum si eu cand nu functioneaza ceva dar nu asa mult incat sa nu dorm noaptea :D
    pe moment si pe mine ma enerveaza si simt o frustrare dar apoi incet imi revin
    la job simt frustrare cand nu-mi merge computerul pt ca stiu ca am treaba multa si nu pot sa o fac si altii depind de munca mea, dar daca se defecteaza ceva in casa incerc sa gasesc solutii alternative- moare laptopul folosesc telefonul, moarte tv-ul ma uit pe net, moare masina de spalat- spal cu mana.
    poti face s tu poze cu ap din dotare, fara DSLR :P
    o sa vezi ce repede o sa se rezolve problema daca nu o sa te mai gandesti din 5 in 5 minute la ea :)
    o sa iasa bine!

    1. Merci de incurajari, Lilly :cool: , da, ma rog, am exagerat eu putin, nu e ca si cand as avea insomnii, dar nici bine nu-mi e. :)) Adica ii resimt lipsa si ma tot gandesc oare ce-o face, pe unde e, cand vine acasa. :blush: Tu ai dreptate, am Canonul, dar trebuia sa fac niste poze pentru un articol nou si nu au iesit asa grozave… Ma rog, erau niste articole ceva mai speciale care necesitau un aparat bun. :dizzy: :ermm:

  19. Nu-mi place nici mie să stau cu mâinile legate, dar, dacă n-am alternativă, stau, număr, iau diazepam, beau vodcă, spun rugăciuni… Spun rugăciuni, mai ales pentru ca la terminarea numărătoarei să nu spânzur pe nimeni… Construiesc strategii şi scenarii pentru ca data viitoare să nu mi se mai întâmple aceeaşi chestie (eventual, data viitoare când mai aleg un magazin, voi lua în calcul şi promptitudinea firmei respective în rezolvarea unor situaţii de acest tip).

    Lăsând gluma la o parte, când există proceduri, nu poţi decât să le urmezi şi nu are rost să-ţi faci sânge rău. Sunt convinsă că se va rezolva în favoarea ta şi asta probabil foarte curând, fiindcă nu cred să mai fie coadă la uşa nici unui comerciant de aparatură electronică, indiferent de promoţii, şi nu cred să le convină să le meargă vestea în felul acesta, tocmai acum, când caşcavalul s-a micşorat.

    1. Uite ca diazepam nu am luat niciodata. :ermm: :dizzy: Dar in schimb am o poveste funny legata de el:stateam acum multi ani in urma, pe vremurile de trista amintire, la coada la o farmacie prin zona Victoriei. In fata mea, toti clientii cereau diazepam. Cand am ajuns in fata, eram asa obsedata de numele asta(nu stiam la ce e bun) incat, in momentul cand m-a intrebat farmacista ce doresc, am raspuns fara sa clipesc, diazepam. :lol: Evident ca venisem pentru cu totul alt medicament… :silly:
      Pai daca erau asa de axati pe satisfacerea clientului, nu trebuiau sa-mi schimbe imediat acumulatorul? :unsure: In loc sa ma lase sa astept in incertitudine atat timp? :angry:

  20. Ba da, dar nu la noi. Vezi tu?!… noi suntem cetăţeni europeni, dar aşa mai de graniţă: Borderline Europeans! Pe noi trebuie să ne verifice mai întâi, aşa că îţi cercetează dosarul, fac săpături… Dacă se descoperă că eşti predispusă la agresarea acumulatorilor?!… Eeeeeeei, ce faci?!… Noi avem un stil anume de a face afaceri şi l-am dobândit după “ani grei de regim de tristă amintire”. Nu, nu suntem “axaţi pe satisfacerea clientului”, dar e puţin probabil să nu dorim să îi închidem gura şi, în plus, avem în sânge chestia cu verificarea.

    În ce priveşte povestea cu diazepamul, e chiar bună :-? Îl mai ai?

    1. E trist, dar foarte adevarat felul cum ai descris tu situatia noastra in acest moment. Sa vedem daca se va schimba ceva in viitor.
      :)) Nu l-am luat niciodata, dupa o clipa de buimaceala, mi-am revenit si am rostit cu hotarare numele medicamentului dorit. Realmente. :biggrin:

  21. depinde ce astept…
    viata intreaga ne este de fapt o continua asteptare…
    asptept de luni incepand… weekendul…
    astept vacanta…
    astept in fiecare zi sa ajung acasa…
    suntem cu programul dintr-o adunatira de asteptare… si asteptam… cuminti… calmi… in rand…
    necazul incepe atunci cand o asteptare nu are terman sigur de implinire… abia atunci inima incepe sa bata altfel… si nerbdarea pune stapanire pe noi…
    lasa… vei avea aparatul cat de curand… si sigur ne vei rasfata cu poze minunate…
    eu am cumparat pentru iphone lentile… si sunt incantat de ele… desi… recunosc… as fi trait fericit si fara sa le am… dar acum… pentru ca le am… ma bucur mult de ele…

      1. treci pe la mine pe blog… sa vezi ce poze am facut astazi.. folosind una din lentile…
        sunt niste lentile fixate pe un suport… care se ataseaza la iphone… una se numeste ochi de peste… face sa vezi totul foarte larg… alta este mai rezonabila cu larghetea… dar cuprinde si ea mult mai mult decat telefonul fara… iar alta este sa mareasca f mult… poze facute de f aproape…

  22. In situatia de fata nu prea ai ce face. E pacat ca ai avut ghinionul sa aiba aceasta problema. Eu de obicei cand trimit ceva in garantie fac rost de ceva care sa-l inlocuiasca. Cand mi-am trimis laptopul, am avut un calculator desktop la dispozitie. Altfel n-as fi putut sa-mi fac treaba. Si asa am stat mai linistita.
    Dar o sa vina si el de la garantie, o sa mearga bine si o sa faci poze grozave. :) Gandeste-te la acest lucru.

    1. Mihaela, am si eu Canonul de rezerva, dar vroiam sa fac niste fotografii mai deosebite pentru noul articol… Chestia e ca nu am apucat sa ma bucur deloc de el… :ermm:
      Cat despre pozele grozave…sa vedem. :unsure: :dizzy:
      Merci mult de incurajari. :cool: :heart:

  23. Păi dacă nu depinde de tine îți dai seama că nu ai ce face. În funcție de răspunsul de la service ajunge mingea în terenul tău. Până atunci trebuie să aștepți ca un copil în bancă să te strige la catalog :)

    1. Pai tocmai asta va intrebam pe voi, daca va simtiti confortabil in situatii care nu aveti de ales, in care trebuie sa stati cuminiti si sa asteptati. In situatii in care aveti practic mainile legate. Asta cu service-ul a fost doar un ex.

  24. Păi nu ai cum să te simți confortabil decât dacă ești masochist :)) Din păcate singura soluție e să ai răbdare și dacă totuși se ivește o mică soluție să faci ce poți :P

Dă-i un răspuns lui Daniel C. Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *